Startsida / Inlägg

Sent aprilskämt från Tre?

av Peter Pettersson

Studsade till när jag fick ett pressmeddelande från Tre i mejlkorgen i morse. Mobiloperatören, vars kundtjänst till och från har ifrågasatts av kunderna, ska med det snitsiga namnet servicecommunity få kunder att hjälpa kunder. Utan ersättning. Men de kunder om är mera aktiva än andra ska kunna få små ”medaljer”.

Det vore snyggare om Tre såg till att hjälpa alla kunder kostnadsfritt istället för att försöka lägga över en del av det arbetet på oavlönade kunder.

Nu byter vi kommentarsystem!

Vi bryr oss om våra användares datasäkerhet och byter därför nu kommentarssystem. Det betyder att du behöver skapa ett konto och logga in i vårt inloggningssystem SPiD. Du kan enkelt göra det via knappen nedan. Du kan läsa mer om vårt inloggningssystem här.

  • Tjänstgörande redaktörer: Erik Melin och Anna-Cajsa Torkelsson
  • Tf chefredaktör och vd: Lena K Samuelsson
  • Tf ansvarig utgivare: Lena Mellin
  • Redaktionschef: Håkan Andreasson
  • Sajtchef: Andreas Aspegren
  • Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 21, Stockholm
  • Org.nr: 556100-1123
  • Momsregistreringsnr: SE 556100-112301
  • Kontakt: förnamn.efternamn@aftonbladet.se
  • Aftonbladet Plus Kundcenter: tipsa@aftonbladet.se
  • Telefon växel: 08 725 20 00
  • FÖLJ OSS

© Aftonbladet Hierta AB