Startsida / Inlägg

Den nya, hemliga bachelorkillen

av tramsfrans

Sjuan har avslöjat vem årets Bachelor är! Det här året så görs det dock med en twist. Aftonbladet rapporterar:

”Han vill inte visa sitt ansikte. Däremot visar Sjuans nya Bachelor sin BMW och sitt sexpack.

-När jag tackade ja hade jag som krav att inte att hela mitt utseende skulle visas, jag vill att när tjejerna söker ska de fokusera på annat än bara utseende: min personlighet och mina värderingar”

Alltså, nu kanske jag sparkar in en öppen dörr här men känns det inte väldigt motsägelsefullt? Alltså att säga man vill tjejerna ska fokusera på ens personlighet och ens värderingar men samtidigt visa upp sitt sexpack och skryta om att man har en BMW? Man ba….. nej.
Om inte DET är douchigt så vet jag inte vad som är det. Alltså att inte ens kunna visa sitt ansikte men ändå förvänta sig att tjejerna ska flockas och åka till Dominikanska Republiken? Allt för att eventuellt få en ros i plast av en kille man inte ens vet utseendet på? Vem tror han att han ÄR egentligen? Såhär beskrivs Niclas på Sjuans hemsida:
”Niclas driver två framgångsrika företag, bor i en etagevåning i Stockholm, har precis köpt ett sommarhus vid vattnet utanför Stockholm och han kör sin drömbil. Nu saknar han bara någon att dela detta liv med. Han hade en tuff uppväxt med en ensamstående mamma som jobbade mycket och två småbröder som han var tvungen att ta ansvar för. Eftersom han har haft en svår uppväxt beslutade han sig för att komma ur det livet och har de senaste åren lyckats bygga upp det liv han vill leva.”
Alltså, jag blir helt matt. Han ”beslutade sig för att komma ur det livet”, startade lite företag och skaffade sig en etagevåning och en snygg bil. Vad praktiskt! Nu vill han hitta en tjej som gillar honom för den han är och värdesätter det som verkligen är viktigt i livet, dvs drömbilen och sommarhus vid vattnet! Kommer säkert gå jättebra!
”Niclas har varit entreprenör sen 2008 och driver nu bland annat ett framgångsrikt företag vars produkter säljs i sju länder och hos över 200 återförsäljare. Utöver sina företag tränar han thaiboxning och gillar att spelar gitarr. Han har ett stort socialt umgänge och älskar att resa för att upptäcka nya spännande platser i världen. Han gillar även att åka snowboard och att fotografera. Niclas letar efter en tjej som verkligen brinner för livet, någon med mycket omtanke och som är godhjärtad.”
Det är alltså relevant att säga att ens företag säljer produkter i 7 länder och hos 200 återförsäljare när man presenterar sig för en ny tjej? Tänk att vi har DEN informationen men inte ens en ansiktsbild? Rimlig avvägning! Om en kille hade sagt så till mig hade jag tyckt han varit jordens största tönt.
Personligen så hade jag sprungit iväg redan vid ”driver två framgångsrika företag och bor i en etagevåning”. Om inte DET är en varningsklocka för douchebags så vet jag inte vad!
Sjuan har släppt en presentationsvideo som ska locka tjejer att söka. Kolla och bedöm själva! Visst är hans fantastiska personlighet det första man slås av? Inte BMW, walk in closet och lantställe. Lycka till!
  • Tjänstgörande nöjesredaktör: Sandra Wejbro
  • Nöjeschef: Andreas Hansson
  • Chefredaktör, vd och ansvarig utgivare: Lena K Samuelsson
  • Stf ansvarig utgivare: Martin Schori
  • Redaktionschef: Karin Schmidt
  • Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 21, Stockholm
  • Org.nr: 556100-1123
  • Momsregistreringsnr: SE 556100-112301
  • Kontakt: förnamn.efternamn@aftonbladet.se
  • Aftonbladet Plus Kundcenter: tipsa@aftonbladet.se
  • Telefon växel: 08 725 20 00
  • FÖLJ OSS

© Aftonbladet Hierta AB