Startsida / Inlägg

Första passet

av Julia Fors
DSC_0759

Första passet efter graviditeten är avklarat! Körde en timme med Sara då vi fokuserade på mage, rygg och core. Magens muskler har ju varit urkopplade nu i 9 månader så innan vi kör igång med annan träning ska vi stärka upp det partiet i ca 4 veckor. Det blev mycket träning i att bara få kontakt med magen igen. Tex planka på knäna, stå på alla fyra och sträcka ut arm och motsatt ben, knäböj med boll som ovan – allt med magstödet på.

IMG_6551

Mitt mål är att träna upp styrkan med Sara 2 gånger i veckan + vardagspromenader. Har ingen stress utan vill fokusera på att bygga upp kroppen så att den blir grundstark igen. Kändes så himla kul att vara tillbaka på Hagabadet och härligt att känna att man är på G igen!

 

Kommentarer

  • Tjänstgörande redaktörer: Ellinor Brenning, Niklas Eriksson och Emma Lindström
  • Chefredaktör, vd och ansvarig utgivare: Sofia Olsson Olsén
  • Redaktionschef: Håkan Andreasson
  • Sajtchef: Andreas Aspegren
  • Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 21, Stockholm
  • Org.nr: 556100-1123
  • Momsregistreringsnr: SE 556100-112301
  • Kontakt: förnamn.efternamn@aftonbladet.se
  • Aftonbladet Plus Kundcenter: tipsa@aftonbladet.se
  • Telefon växel: 08 725 20 00
  • FÖLJ OSS

© Aftonbladet Hierta AB