Rum21 hittar mig på Aftonbladet
avSådär, nu har snart ännu en helt galen arbetsvecka passerat och även rekord i blogguppehåll tror jag bestämt. Många spännande kundbesök, presentationer av inredningsförslag, budgetar och offerter och därtill en massa mil i bil mellan Göteborg och Tibro.
Om jag nu mot all förmodan fullständigt har glömt vad jag jobbade med igårkväll så blev jag nu på morgonkvisten påmind om detta när jag snabbt kikade in på Aftonbladet. Ja, just det… jag funderade ju över belysning till en kund och surfade runt hos Rum21 för att få lite inspiration. Ni ser ju själva vilka lampor det var jag fastnade för.
Själv tycker jag faktiskt det är rätt otäckt när informationen sparas om mig och mitt klickande på nätet och plockas upp när jag surfar in på nästa ställe för att användas i marknadsföringssyfte. Kanske en nödvändighet idag för att lyckas som företag? Jag ska inte utveckla de funderingarna just nu, måste rusa till jobbet. Men vad tycker du om den här typen av marknadsföring?
Skärmdump aftonbladet.se