Eyelinerjakt i New York
avIdag gick jag in på Sephora i New York och tittade igenom hela sortimentet. Det finns ju en del att välja mellan om vi säger så. Hur som helst, jag blev rent utsagt förbannad över vilka dåliga sminkbilder en del märken har! Benefit har en ny sorts gel-eyeliner i pennform, och bilden är helt misslyckad! Eyelinern går inte ens in mot franskanten, mascaran är klumpig och bläh! Vem har gjort detta undrar jag?! Och ok om makeupartisten hade en dålig dag, var bakis, hade Parkinsons eller var blind, men retouchen kunde väl ha gjort nåt åt skiten??!
Sådana här bilder gör mig så frustrerad. VARFÖR GÖR INTE JAG SÅNA HÄR KAMPANJER?!! Eller den här kampanjen för något obskyrt okänt sminkmärke..

Ser ok ut på håll men så går man nära…
Den här första är väl rätt ok om man kan förlåta lösfranskaoset, men…
Are you kidding me!!?? Blahaaaa! Hade makeupartisten en kvart på sig att sminka de här tre tjejerna? Kom igen! Det är ju så fult, och detta reklam för smink! Jag tänker INTE köpa det här sminket iallafall.


Carina Nilsson började som modell 1988 och jobbade många år internationellt i Milano, Paris, Miami och New York. Vid 25 år ålder, på ett modelljobb för badkläder, blev den ordinarie sminkösen sjösjuk och Carina fattade tag i sminkväskan och fann sin passion! Hennes kunder inkluderar Plaza Kvinna, Modecenter, TV4, Rosa Bandet/Cancerfonden, MTG mfl. och nu är hon ansvarig för sminket här på Aftonbladet TV där hon och Fanny ser till att alla programledare och gäster blir snygga inför sändningarna!