Startsida / Inlägg

Smart kampanj

av Nina Campioni
jeansandclothes

Man älskar ju kampanjer som utmanar och där man tänkt till lite utanför de klassiska ”snygg, sexig tjej som visar så mycket hud som möjligt”-parametrarna. Crocker (för övrigt väldigt bra jeans) gör just det i nya kampanjen där modellen Erika Linder iklär sig rollen som både dam – och herrmodell. Snyggt, kul och mer intressant än konventionella kampanjer. Att min gamla tonårscrush på Edward Furlong fick sig ett skutt igen gör inte saken sämre – SÅ lik honom á la 90s!?!?!

jeansandclothes2
acne Adidas BEST OF FILM H&M KLÄDER Lindex Monki New York Nike NYFW OMG Ray-Ban SHOPPING SOMMAR STHLM FASHIONWEEK Stylein Tiger of sweden Topshop TUNES
  • Tjänstgörande nöjesredaktör: Sandra Wejbro
  • Nöjeschef: Andreas Hansson
  • Chefredaktör, vd och ansvarig utgivare: Lena K Samuelsson
  • Stf ansvarig utgivare: Martin Schori
  • Redaktionschef: Karin Schmidt
  • Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 21, Stockholm
  • Org.nr: 556100-1123
  • Momsregistreringsnr: SE 556100-112301
  • Kontakt: förnamn.efternamn@aftonbladet.se
  • Aftonbladet Plus Kundcenter: tipsa@aftonbladet.se
  • Telefon växel: 08 725 20 00
  • FÖLJ OSS

© Aftonbladet Hierta AB