Ridsportsbloggen

Eva Eternell – med en passion för hästar och ridsport

Startsida / Inlägg

Va har hänt med mitt mobilabonnemang?//Eva

av Eva Eternell

    Sedan i fredags har ej min mobil fungerat. Provade ringa till den från hemtelefonen. En svarare går på och man kan få den uppfattningen att jag ej längre har kvar numret.
    Normalt stänger de ju av abonnemang om man inte har betalt räkningen. Visst har jag skralt i kassan men det vet jag helt säkert att jag har betalt. Har tom hittat räkningen för januari och vilket datum jag betalade den.
    Har försökt i två dagar utan att komma fram i växeln hos Comviq. Men de är överbelastade med kunder som ringer och man får bara en svarare: ”att just nu är det många som ringer, var god försök senare”.
    Så om någon som läser detta har  försökt nå mig per mobil så vet ni. Maila i så fall så kan jag ringa upp.
hälsn Eva

  • Tjänstgörande sportredaktör: Jesper Thedéen
  • Chefredaktör, vd och ansvarig utgivare: Lotta Folcker
  • Stf ansvarig utgivare: Martin Schori
  • Redaktionschef: Karin Schmidt
  • Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 21, Stockholm
  • Org.nr: 556100-1123
  • Momsregistreringsnr: SE 556100-112301
  • Kontakt: förnamn.efternamn@aftonbladet.se
  • Aftonbladet Plus Kundcenter: tipsa@aftonbladet.se
  • Telefon växel: 08 725 20 00
  • FÖLJ OSS

© Aftonbladet Hierta AB