Är det här Melodifestivalens fräckaste reklamkupp?
avVänta lite nu. Kom Robin Bengtsson undan med en mycket smart produktplacering i går kväll?
Det kan faktiskt vara så.
För i delfinalen i Växjö såg det ut så här i inledningen av I can’t go on.
Men i finalen såg det ut så här.
Ni ser va?
I sju sekunder syntes den här sprillans nya klockan tydligt i tv-rutan. Och sen i ytterligare sju sekunder när Robin sjöng om sin vinnarlåt i slutet av tävlingen.
Snacka om potentiell fräckis, eller vad säger ni?
Nu spekulerar jag vilt, men tänk att en klocktillverkare såg den tomma handleden i tv-rutan under Robins första framträdande och kanske lyfte på luren för att försöka komma åt den outnyttjade reklamytan? Det känns som ganska värdefullt marknadsföringsutrymme i alla fall.
REN SPEKULATION SÅ KLART. Och en kul spaning…