Startsida / Inlägg

Designern gör pr när sessorna bär kläderna

av Jenny Alexandersson
Skärmavbild 2016-10-04 kl. 10.57.48

Att kungligheter bär modedesignernas kläder genererar såklart massor av positiv pr för företaget. En prinsessa är som en levande skyltdocka för klädmärket eller modehuset och det påverkar såklart både försäljning och goodwill. Jag har ju tidigare berättat att Valentino gärna klär kronprinsessan MetteMarit. Och brittiska Goat klär gärna hertiginnan Catherine. Hon har burit både blusar, klänningar och kappor. Och nyligen såg vi prinsessan Sofia i en röd Goat-klänning. Nu när företaget fyller 15 år fokuserar man på sina kungliga kunder. Så här ser det ut på deras hemsida just nu. 

 

  • Tjänstgörande redaktörer: Emma Lindström och Vendela Bolin
  • Chefredaktör, vd och ansvarig utgivare: Lena K Samuelsson
  • Stf ansvarig utgivare: Lena Mellin
  • Redaktionschef: Karin Schmidt, Michael Poromaa, Lotta Folcker
  • Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 21, Stockholm
  • Org.nr: 556100-1123
  • Momsregistreringsnr: SE 556100-112301
  • Kontakt: förnamn.efternamn@aftonbladet.se
  • Aftonbladet Plus Kundcenter: tipsa@aftonbladet.se
  • Telefon växel: 08 725 20 00
  • FÖLJ OSS

© Aftonbladet Hierta AB