Blir han den nya tysken hos Ferrari?
avSå har teamen jobbat som sjutton och är framme i Turkiet där det är dags att ha koll på de första presskonferenserna i eftermiddag. Det betyder att det är dags och upp till bevis.
Ferrari har meddelat att de har löst problemet i vindtunneln, de har ju tidigare arbetat med modeller som varit 50 procent av originalmodellen i sin vindtunnel men i vintras ändrade de för att jobba med bilar som är 60 procent av den naturliga storleken i stället.
Och det ställde till det för teamet. Datorn spottade ut fel uppgifter och de första tre racen har inte alls varit så som Ferrari hade hoppats på.
– Det var några problem som vi inte upptäckte i tid, erkänner stallchefen Stefano Domenicali.
– Men i Turkiet tar vi ett steg framåt.
McLaren kommer med uppdateringar, Mercedes är positiva, trots bränslemissen i Kina och Red Bulls Helmut Marko förklarar att teamet har löst problemet KERS och är på banan igen.
Det kan bli en riktigt spännande helg.
•••
Annars är det bästa snacket att Nico Rosberg ska sätta fart på förarkarusellen och byta från Mercedes till Ferrari. Det gör att Paul di Resta återvänder till Mercedes, Felipe Massa flyttar till Red Bull och Mark Webber – han ska ju vinna själv.
Så sägs det i alla fall.
Vad tror ni?
•••
Virgin kommer med en stor uppdatering till Turkiet. Undrar om den kan hjälpa dem ut ur bottenträsket?
Knappast.
•••
Mediemoguler hit och dit. Bernie Ecclestone vill INTE sälja F1.
•••
Sedan är det rörigt hos Williams, Adam Parr berättade i förrgår att Patrick Head skulle lämna Williams när nu den före detta Spygatekillen Mike Coughlan kommer till Williams.
Men Head som äger närmare sex procent av teamet och som är parhäst till Frank Williams håller inte alls med.
– Det var nytt för mig, säger han.
– Jag hade ingen aning om att Adam sagt det och han har inte rätt att göra ett sådant uttalande. Mina planer är inte officiella och jag de blir inte det förrän jag själv förklarar vad som gäller. Det gör jag senare i år.