Startsida / Inlägg

Blondinbella och succén.

av Zandra Lundberg
Bild 1.png

Den här är jättekul för Blondinbella. Det är helt jävla underbart att det går bra för’na! Jag hejar på henne!

Men den här nyheten är rolig/konstig på åtminstone två punkter:

1. Att man använder sig av uttrycket ”Galet tryck”. Haha, som om det vore samma uppståendelse som när en ny Apple-produkt släppts och tveksamma män SLÅR UPP TÄLT, äter folieinslagna ostmackor och dricker svart kaffe ur buckliga termosar. Jag kanske har underskattat Egoboost som tidning, men jag kan inte tänka mig att det förekom varken köbildning, vassa armbågar eller andrahandsförsäljning på Blocket tre timmar efter att den släpptes.

2. Det här med att man ska vara stolt över att en produkt sålt slut redan första dagen? Visar inte det bara att man misslyckats gravt i beräkningarna? Jag tänker så här: Om jag har en fest, bjuder uppskattningsvis mellan 13-22 personer och köper 11 öl, då går jag ju inte omkring och TJOAR OCH TJIMMAR om vilken SUCCÉFEST det är för att ölen tagit slut. Jag står väl rimligtvis i något hörn och grämer mig lite över vilken idiot jag är som får servera isvatten på min fest.

  • Tjänstgörande nöjesredaktör: Sandra Wejbro
  • Nöjeschef: Nathalie Mark
  • Chefredaktör, vd och ansvarig utgivare: Lotta Folcker
  • Stf ansvarig utgivare: Martin Schori
  • Redaktionschef: Karin Schmidt
  • Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 21, Stockholm
  • Org.nr: 556100-1123
  • Momsregistreringsnr: SE 556100-112301
  • Kontakt: förnamn.efternamn@aftonbladet.se
  • Aftonbladet Plus Kundcenter: tipsa@aftonbladet.se
  • Telefon växel: 08 725 20 00
  • FÖLJ OSS

© Aftonbladet Hierta AB